Bartiméus

  • Bartiméus
    Zeist
  • Klant van AFAS & Oranje Consultancy
  • 1798 medewerkers
  • Doelstelling organisatie
    Mensen met visuele beperking ondersteunen zodat zij volwaardig deel kunnen nemen aan de samenleving

  • Klant van Afas sinds 
    2017
  • Gerealiseerde project
    Projecten in- en uitstroom, nieuwe look & feel InSite, optimalisatie Werving & Selectie, optimalisatie autorisatie

 

Interview met Harry Arts, teammanager administratie en inkoop bij Bartiméus

"Met Oranje kun je partnership opbouwen, daarin onderscheiden zij zich." 

Alle HR processen in AFAS geoptimaliseerd

We zijn zo goed als klaar met de optimalisatie van alle HR processen in AFAS. Daar ben ik heel blij mee. We hebben nog een heleboel andere dingen te doen. We zijn bezig met het omzetten van de bevoegdheden van rollen naar gebruikersniveau, dus functie, we zijn bezig om de CRM module compleet te maken en over twee jaar willen we gaan kijken naar zaken als optimalisatie van werving en selectie, het leerplein, en alles wat daarbij komt kijken, kortom, we zijn bezig om AFAS zo volledig mogelijk te benutten.

CSR rapportage

Er komt nu een CSR rapportage aan, een inventarisatie van de uitstoot van CO2 door de hele organisatie heen. We zijn bezig met de voorbereidingen, het moet 1 januari draaien, en we zijn aan het kijken of we dat helemaal zelf kunnen opzetten. De overheid verplicht ons dit te regelen. We moeten nog invullen hoeveel medewerkers we hebben, en of ze met de auto komen of met het openbaar vervoer. AFAS heeft die CSR module opgezet, dat ziet er mooi uit.

Teamwork

Waar ik nog het meest trots op ben is dat de verbeteringen breed door de organisatie gedragen geworden. Collega-leidinggevenden vertellen mij nu dat ze de dingen makkelijker en sneller kunnen doen. Daar zijn we heel erg blij mee. Als zij blij zijn, ben ik het. We hebben het met z’n allen gedaan, het is geen solistisch werk, we doen het als team en op het team ben ik erg trots.

Partnership

We hebben voor Oranje Consultancy gekozen vanwege het partnership dat zij bieden. Zij zijn helder over wat zij kunnen bieden en wat niet, en ook over wat zij van ons verwachten. Je moet het samen doen. Oranje is nog klein genoeg om dit stukje te kunnen waarmaken, we hebben een vast aanspreekpunt, het contact is heel makkelijk, informeel. Zo wil ik graag werken. Oranje zegt het ook als iets niet kan, dat vind ik misschien nog wel het belangrijkste. Ik weet graag vooraf wat niet kan, dan kan ik weer kijken hoe we dat oplossen. Gewoon zakelijk, take it or leave it.

Happy

Bij goed partnership praat je ook over andere zaken binnen de organisatie, dat gaat naar twee kanten, dat is alleen maar goed, dat delen laat zien dat je voldoende respect, begrip en vertrouwen in elkaar hebt, anders doe je dat niet. Ik zou Oranje aanbevelen om de simpele reden dat met Oranje een partnerschip op te bouwen is, een langdurige relatie waarbij iedereen zich happy kan voelen.

 

Laatste klantverhalen